poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Koniec lipca i początek sierpnia

Jestem z siebie zadowolona, osiągnęłam swój jeden najważniejszy cel, odważyłam się założyć tego bloga i napisać do wydawnictw. stresowałam się niesamowicie czekając na odpowiedź, a gdy ją otrzymałam i była pozytywna cieszyłam się jak małe dziecko, którym każdy z nas w głębi duszy jest. Podsumowując, może i jestem nowicjuszką, może dopiero uczę się pisać tak żeby trafiało to do waszych serc, ale wiedzcie, że staram się i mam zamiar to dalej ciągnąć, skoro już zaczęłam to teraz się nie poddam, będę dążyć do ukończenia kolejnych celi i wyznaczania nowych. Dlatego życzę wam abyście z każdym nowym miesiącem wyznaczali sobie priorytety, z których będziecie dumni tak samo jak ja, gdy osiągnęłam te cele, które sobie wyznaczyłam, możecie je zobaczyć w zakładce "O mnie". Planuję również recenzować nie tylko książki, ale też filmy, piosenki, gry planszowe oraz biżuterię, ale nie zdradzam jeszcze szczegółów. Raz jeszcze zapraszam was do komentowania i pozdrawiam :)

Lipiec:

Książki, które zrecenzowałam w tym miesiącu:



Sierpień:

Książki, które planuję zrecenzować:




  • Ucieczka w dzicz, wydawnictwa Nowa Baśń
  • Dzień 21, wydawnictwa Bukowy Las
  • Czerwona Królowa, MoonDrive
  • Alicja Królowa Zombie, HarperCollins

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując zostawiasz po sobie niezmywalny ślad i przy okazji motywujesz do działania. Zostaw w komentarzu adres swojego bloga, na pewno odpowiem :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©Sara Kałecka