sobota, 20 sierpnia 2016

[Filmy]Grimsby, reżyserii Louis'a Leterrier'a



Tytuł: Grimsby

Tytuł oryginału: The Brothers Grimsby

Gatunek: Akcja, Komedia

Premiera:
~Na świecie: 24 lutego 2016 rok
~W Polsce: 26 lutego 2016 rok



Jak tylko zobaczyłam Sashę Baron Cohena wiedziałam, że ta komedia nie będzie normalna i miałam rację. Film obejrzałam dziś i muszę przyznać uśmiałam się niesamowicie. Sasha znany z dość specyficznych ról wcielił się tym razem w angielskiego chuligana poszukującego brata, który jak się potem okazało był jednym z najlepszych agentów MI6. Gdy Nobby (Sasha B. Cohen) dowiedział się od znajomego, że widział Sebastiana, w tej roli Max Stron, od razu wyruszył w najbliższe miejsce, w którym mógł go spotkać, czyli konferencji prasowej, na której miała zostać zabita ważna osobistość. Nobby jednak przerwał swojemu bratu, a ten zamiast zapobiec morderstwu chybił i przysporzył parę innych niemiłych sytuacji w tym tego, że został oskarżony o zabójstwo. Oznaczało to dla Sebastiana, że musiał zacząć się ukrywać, aby go nie namierzono i zabito, pomógł mu w tym Nobby, właśnie w tych scenach popłakałam się ze śmiechu. Dalszych przygód braci wam nie zdradzę żeby nie psuć przyjemności z obejrzenia tej nietypowej komedii. Muszę przyznać, że dawno nie śmieszyła mnie tak komedia, których i tak oglądam mało. Humor jest dość specyficzny, rzekłabym, że nawet trywialny, ale jak najbardziej śmieszny. Śmiało mogę powiedzieć, że dawno nie było tak dobrej komedii, jednak nie jestem pewna czy osoby poniżej szesnastego roku życia powinny oglądać ten film, niemniej jednak szczerze polecam. Ta komedia rozśmieszy Cię i twoich znajomych. Jeśli jednak masz inne zdanie na temat tego filmu proszę napisz je w komentarzu z miłą chęcią je poznam :)

Pozdrawiam, Sara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując zostawiasz po sobie niezmywalny ślad i przy okazji motywujesz do działania. Zostaw w komentarzu adres swojego bloga, na pewno odpowiem :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©Sara Kałecka