środa, 31 sierpnia 2016

Podsumowanie sierpnia!

No i nadszedł koniec sierpnia, a wraz z nim koniec wakacji, które minęły stanowczo za szybko. Miałam okazję odwiedzić Gdańsk, niestety tylko raz, ale muszę przyznać, iż to przepiękne miasto, pełne życzliwych ludzi. Sierpień minął stanowczo za szybko i zbyt burzliwie, z racji tego, że idę do nowej szkoły zasypała mnie masa obowiązków, które uniemożliwiały mi pisanie większej ilości postów, sądzę, że podczas roku szkolnego wpisy będą pojawiać się jeszcze rzadziej, przypuszczam, iż będą publikowane zazwyczaj w sobotę. Miło by było gdybyście i Wy podzielili się ze mną wrażeniami z tych wakacji oraz dziękuję za tyle wyświetleń, jesteście Wielcy! W sierpniu towarzyszyły mi nie tylko książki, ale też muzyka, filmy i seriale.



Książki, które udało mi się  przeczytać i zrecenzować:










Czerwona Królowa |






















Igrzyska śmierci |























Alicja Królowa Zombi |























Ucieczka w dzicz |























Dzień 21 |












Na tej liście miała się pojawić jeszcze jedna pozycja, ale obowiązki zatrzymały mnie w połowie książki i zamiast przedpremierowo będzie po premierowo.

Filmy, które zdążyłam obejrzeć w sierpniu:










| Zanim się pojawiłeś |























| Grimsby |












Na tej liście znalazło się miejsce dla









Legionu samobójców












Jednakże nie zdążyłam zrecenzować, może pojawi się już we wrześniu.

Nie mogło też zabraknąć seriali:







Obejrzałam do 3 sezonu Pamiętniki Wampirów, choć słyszałam, że książki są ciekawsze. (Jak zawsze ^^)




















Dextera obejrzałam tylko do połowy, poczekam aż zalukaj zaktualizuje wszystkie odcinki, bo niektórych nie da się odtworzyć, ale wrażenia odnośnie serialu są jak najbardziej pozytywne, choć w niektórych momentach można się domyślić co się stanie.


















The Fosters, czyli w wolnym tłumaczeniu amerykańska Rodzina Zastępcza, obejrzałam tylko do 2 sezonu, ponieważ nie podoba mi się to, że zmienili trochę obsadę, na gorsze niestety, aktor, który grał Jesusa (Jake T. Austin) został wykluczony z serialu, a to zniszczyło całą strukturę, choć kto wie, może jeszcze do niego wrócę.

Malutki bonusik z serialu, piosenka, która nie została niestety nie została nagrana cała, jest tylko fragment, Crossfire David Lambert i Ashley Agrota.
























Jestem w trakcie oglądania Pretty Little Liars, dużo o tym słyszałam i dopiero w sierpniu się za niego wzięłam, wrażenia jak na razie super, oczywiście jak to ja shippuję Arię i Ezrę ^^













W ostatnim miesiącu wakacji nie mogło zabraknąć muzyki:







Jak na członkinię Shawn Mendes Army przystało nie mogłam się obejść bez jego najnowszej piosenki zatytułowanej "Mercy".















"Na niby" piosenka bodajże finalisty The Voice of Poland (tak mi się wydaje) Arka Kłusowskiego, trafia w ucho i przyjemnie się jej słucha, trochę smętna, ale tekst ma ciekawy.














Właściwie nie jest to piosenka tylko melodia, którą poznałam przez aplikację Piano tiles 2, nosi nazwę The 5th melody of night, czyli w wolnym tłumaczeniu piąta melodia nocy,

















"Close" Nicka Jonasa oraz Tove Lo, bardzo intymna i wpadająca w ucho.


















"Wherever I Go" OneRepublic, ostatnia i chyba druga z moich ulubionych piosenek, z tekstu można wywnioskować, że jest o miłości.












Niestety trafiły się też takie piosenki, których nienawidzę z całego serca, tytuły i wykonawcy tych piosenek są wybrane przeze mnie i nie mają na celu nikogo urazić.




Nie mam uzasadnienia dlaczego tak bardzo jej nie lubię. Tak już jest.
















Zaś ta piosenka wydaje mi się po prostu bez sensowna, wiem, że nie każdy tak uważa, ale są gusta i guściki.












Pozdrawiam serdecznie i udanego roku szkolnego lub powrotu z urlopu, Sara :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując zostawiasz po sobie niezmywalny ślad i przy okazji motywujesz do działania. Zostaw w komentarzu adres swojego bloga, na pewno odpowiem :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©Sara Kałecka