wtorek, 18 lipca 2017

Darmowe gadżety szkolne!

O akcji Darmowe gadżety szkolne dowiedziałam się typowo przez przypadek, ale według mnie to bardzo fajny pomysł. Osobiście mogę powiedzieć, że jak byłam młodsza to zawsze czegoś zapominałam czy to linijka, zeszyt czy długopis. Doobra teraz też zapominam. I choć nie ma to większego znaczenia to myślę, że warto było trochę o tym wspomnieć. Nie wspomniałam jeszcze o osobie, od której wyszła ta inicjatywa, a wyszedł z nią Mateusz Pawłowski.


Absolwent Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie, szkołę ukończył w czerwcu 2016 roku. Choć pisałam z nim przez około 10-15 minut i w ogóle go nie znam, to z ręką na sercu mogę powiedzieć, że szczerze go podziwiam. Mateusz ma 21 lat i jest osobą niewidomą, co absolutnie mnie zaskoczyło, ale też wprawiło w jeszcze większy podziw, wiele osób, gdy coś im się przydarzy (czy to jest od razu przy urodzeniu, czy też później) odwraca się od ludzi i zamyka w sobie, a Mateusz wręcz przeciwnie. Zorganizował już dwa konkursy plastyczne dla dzieci, jeden w 2014 roku pt:"Kreatywne dziecko", a drugi w 2015 roku pt:"Pieniądz przyszłości". W obu konkursach odzew był ogromny, ponieważ w każdym z nich wzięło udział ponad 700 osób. 


Do oddania są gadżety szkolne takie jak: naklejki, zeszyty, notesy, plany lekcji i zakładki do książek.
Możliwa wysyłka!

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem 505 904 182 lub na stronie akcji na Facebooku:
Darmowe gadżety szkolne

Nie mam żadnego fajnego i chwytliwego sloganu, ale jak dla mnie to cudowna akcja, którą warto promować, no przyznajcie, że są osoby, które naprawdę tego potrzebują!

PS. W szczególności kładę nacisk na zakładki, które są pierwszym krokiem do choroby zwanej miłością do książek.


Kochani! Pomóżmy Mateuszowi rozwinąć tę akcję, udostępniajcie gdzie się da, pokażmy że potrafimy! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując zostawiasz po sobie niezmywalny ślad i przy okazji motywujesz do działania. Zostaw w komentarzu adres swojego bloga, na pewno odpowiem :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©Sara Kałecka