wtorek, 5 lipca 2016

Witam!

Chcąc przybliżyć tematykę bloga, pragnę oznajmić, iż blog ten poświęcony zostanie recenzją książek, filmów czy seriali. Posty będą dodawane tylko i wyłącznie, gdy znajdę czas, ponieważ ten właśnie blog ma być dla mnie zabawą, a nie obowiązkiem. Liczę na to, że kogoś zainteresuje moja działalność i ją doceni :) W branży blogowej nie jestem nowa, ale ten odłam, bloggerów, którzy opisują swoje wrażenia czytelnicze i jako kinomaniacy, jestem całkowitym nowicjuszem. Książki czytam dla przyjemności, więc dlaczego nie miałabym spróbować, tak samo jest z filmami/serialami, nie oglądam niczego na przymus dlatego mogę nie spełniać wymogów niektórych z was. Za szczere rady jestem wam niezmiernie wdzięczna :) Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując zostawiasz po sobie niezmywalny ślad i przy okazji motywujesz do działania. Zostaw w komentarzu adres swojego bloga, na pewno odpowiem :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©Sara Kałecka