poniedziałek, 19 grudnia 2016

#2 Niebiańskie wnętrze

Jedy, to dopiero druga kategoria, a ja już nie wiem co wybrać, co prawda moje serce należy do Gabriela (Wizje w mroku), ale on już jest nieco za stary. Dlatego zdecydowałam, że najlepszym przystojniakiem będzie...


Cole z Alicji i uczty Zombie!



Cole należy do takich typowych bad boy'ów, którzy skrywają swą czułość i wrażliwe wnętrze za maską, tym bardziej, że warunki w jakich przyszło mu żyć wcale nie są jakieś cudowne, niemniej jednak z całą pewnością zasłużył na ten tytuł (oczywiście Gabriel jest na pierwszym miejscu). A jaki jest wasz wybór? Podzielcie się w komentarzach oraz: Książka roku

4 komentarze:

  1. Książki nie czytałam, więc ciężko mi cokolwiek powiedzieć. Ciężka to kategoria, muszę przyznać. Gus z "Promyczka" i "Gusa" za całokształt i serce. i Josh z "Co mnie zmieniło na zawsze" bo zdecydowanie mógłby się ubiegać o miano mojego chłopaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tej części nie było dane przeczytać, ale dorwałam się do 3 pierwszych i szczerze polecam, ja natomiast nie czytałam pozycji, które Ty wymieniłaś, ale już pisałam do Gwiazdora, więc może mi się poszczęści ^^

      Usuń
  2. Kocham tą serię, kocham Cola, mój książkowy mąż haha <3

    OdpowiedzUsuń

Komentując zostawiasz po sobie niezmywalny ślad i przy okazji motywujesz do działania. Zostaw w komentarzu adres swojego bloga, na pewno odpowiem :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©Sara Kałecka