poniedziałek, 11 września 2017

Podsumowanie wakacji!

Wakacje zaczęły się dla mnie nieco burzliwie i nieprzyjemnie, ale trzeba żyć dalej, więc w dalszym ciągu tu jestem. W te wakacje minął również rok bloga, który obchodziliśmy 5 lipca. Niewiele osiągnęłam przez te 3 miesiące, bo właściwie wliczyłam w to także czerwiec, ale jestem w miarę zadowolona.


Czerwiec był dość pracowity zakończenie roku i ogólne przygotowanie do dłuższego wolnego. Ten miesiąc nie obfitował w kreatywność, ale recenzje pojawiały się regularnie ✌ Niezwyciężeni, jeśli jesteście miłośnikami sportu to ta recenzja, a także ta: Życie na ostrzu noża. Z kolei potem zajęłam się recenzowaniem książek dla młodzieży, na pierwszy ogień poszła Królewska Klatka, a potem Szklany Tron,  Carver oraz Początek wszystkiego.


Ilość książek przeczytanych w ciągu tych trzech miesięcy jest nawet zadowalająca. Przez te wakacje chciałam przeczytać ich jak najwięcej, ale chyba raczej średnio mi wyszło. Zwykle jak coś planuję to nigdy to nie wypala, choć jestem przekonana, że było to ustalone odgórnie. Chyba po raz pierwszy robię podsumowanie w ten sposób i jestem lekko poddenerwowana nie wiedząc jak to się przyjmie. Ten miesiąc obfituje w dużą ilość książek sportowych, to kolejna Manchester United. Diabelska biografia, ale także w inne gatunki, których raczej nie muszę wymieniać. Kolejnymi recenzjami, które się pojawiły to: 13 powodówSzklany tronSekta z wyspy mgieł, a także Piosenki o dziewczynie Dobre uczennice zostają Top Modelkami.


Wydawać by się mogło, że wakacje płynęły wolno, otóż dla mnie przeminęły tak szybko, że nawet nie wiem jakim cudem chodzimy już do szkoły. Oglądałam więcej seriali niż filmów, więc ich recenzji było naprawdę mało. No nic, jak widać na zdjęciu powyżej to trochę gatunkowy misz-masz, ale kolejność niestety była losowa. Udało nam się zrecenzować ReplikaGeorge MichaelJedyne wspomnienie Flory Banks, a także Korona w mrokuPiraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły (czy wspominałam, że jest to moja ulubiona seria filmów?) oraz Ponad wszystko.


Choć niewiele odpoczęłam, co jest nieco przykre, to nie żałuję, że dawałam, że dawaliśmy z siebie wszystko. Pod koniec wakacji udało mi się też wpaść na całkiem fajny pomysł, który jest w fazie produkcji i także jest jeszcze tajemnicą. Ten skład zawiera książki, o bardzo zróżnicowanej ocenie, SiódemkaOdległość między tobą a mnąDance, Sing, Love. Miłosny układ, a także Po prostu byćBuntowniczka z pustyniMilion odsłon Tash.

\

Chyba jednak nie jestem do końca przekonana co do takiej formy podsumowań, no chyba że wam się podobają, gwoli wyjaśnienia tak na prawdę nie wiem co mam jeszcze napisać, bo niestety te wakacje nie należały do najbardziej aktywnych, więc od razu przejdę do recenzji. To już ostatnie recenzje, You Get MeFriendzone, a także Żniwiarz. Pusta noc i Urok Grace'ów.


W te wakacje udało nam się także urozmaicić bloga w innego rodzaju recenzje, PES 2017 to pierwsza recenzja gry PC, a teraz uchylę rąbek tajemnicy, która jest związana właśnie z grami, być może uda wam się zgadnąć co planuję. Dodam także trochę liczb, które miały jakieś tam znaczenie w ciągu tych trzech miesięcy. 
⚡ Ilość zrecenzowanych książek: 25
⚡ Ilość zrecenzowanych filmów: 3
⚡⚡ Ilość zrecenzowanych gier: 1!

Ponad to powoli zbliżamy się do spełnienia wyzwania 52/2017! Miejmy nadzieję, że w przyszłym roku pójdzie mi lepiej 😂 Planuję też dla was fajne konkursy, w których do wygrania będzie m.in. Na szczycie. Nieczysta gra, seria Rywalki, Tysiąc odłamków ciebie i parę innych. Także bardzo mile widziana jest duża aktywność, bo być może pomyślę nad bonusami. 



Oby przyszłe miesiące były obfite w książki, zwłaszcza te dobre i przyjemne. Nie ustanawiam sobie żadnych targetów, bo przypuszczam, że znikną w tłumie, ale nie mówię, że nie mam jakichś planów, które miło by było spełnić. No nic kochani, życzę wam wszystkiego co najlepsze i miłego dnia :)
Pozdrawiam, Sara ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując zostawiasz po sobie niezmywalny ślad i przy okazji motywujesz do działania. Zostaw w komentarzu adres swojego bloga, na pewno odpowiem :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©Sara Kałecka