piątek, 3 listopada 2017

Rzućmy okiem na... Filmy i seriale. - Gdzie je oglądam :)

Pomysł na ten post przyszedł totalnie niespodziewanie i myślę, że będę odrobinę improwizować. Nie będę mówić, że każdy z nas ogląda filmy czy seriale, ale zdarzają się dni kiedy aż się chce coś obejrzeć, ja mam zwykle problem ze znalezieniem odpowiedniego sezonu, na którym skończyłam, albo zdarza się i tak, że na danej stronie w ogóle nie ma serialu czy filmu, dlatego właśnie narodził się we mnie pomysł pokazania wam paru stronek, z których korzystam i mogą wam się przydać :)










Jest to darmowa strona, która powstała raczej dość niedawno, bo zaledwie parę miesięcy temu. Możecie tam znaleźć mnóstwo filmów i seriali, co najlepsze pojawiają się tam najszybciej premiery, albo czasem nawet przed premiery :)



Tu trafiłam przypadkowo, ale jestem zadowolona, znalazłam wszystkie filmy i seriale, które szukałam. Z tego co zauważyłam jest to składowania także starszych produkcji :)


Tu natomiast trafiłam bardzo dawno i jakiś tydzień temu powróciłam jak córka marnotrawna, bo okazało się że jest tu całkiem fajny zbiór filmów, a także seriali, które szukałam i zlazłam tylko tutaj :)


Jak za pewne się domyślacie jestem ogromną fanką horrorów, a tu znalazłam swoje królestwo :D Jest tu absolutnie wszystko dla takiego amatora horrorów, nawet najnowsze produkcje :)


Tu natomiast trafiłam wczoraj i nawet na screenie widać parę seriali, które teraz oglądam :D
Wszystko jest darmowe, jak na wszystkich wymienionych stronach :)



Tu zaglądam trochę rzadziej, zwykle wtedy gdy szukam odpowiedniego odcinka i jestem pewna co chcę oglądać, nie tylko filmy i seriale, z tego co mi wiadomo to jest tam absolutnie wszystko.



Jest to strona prawie bliźniacza do sharevideo, ale tu użytkownicy dodają całe foldery z filmami czy serialami, a także wieloma innymi multimediami. Przykładowa stronka z której oglądam (klik)




📼📼📼

Mam nadzieję, że chociaż w jakimś stopniu wam pomogłam, a także możecie podesłać własne strony. Dodam tylko, że wszystkie wyżej wymienione serwisy są całkowicie bezpłatne i niezależne, wszystkie prawa autorskie nie zostały naruszone, a także informuję o paru reklamach, które wyskakują przy włączaniu filmu, są niegroźne, ale na wszelki wypadek powiem, że nie należy tam nic klikać :))

Miłego dnia kochani :)

45 komentarzy:

  1. O dzięki za ten post :) Ja mam zawsze problem ze znalezieniem darmowej stronki i po wielu poszukiwaniach odpuszczam. Skorzystam więc na pewno i może zacznę więcej oglądać dzięki temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Też tak ostatnio miałam, potem stwierdziłam, że jak chcę oglądać to poszukam coś solidnie i sobie zapiszę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W takim razie może tam znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Ja oglądam dramy azjatyckie - chińskie, japońskie, tajwańskie, koreańskie i indyjskie na drama-online.pl :) poleca. Logujesz się < ZA DARMO> i oglądasz. Napisy po polsku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ci powiem, że chyba spróbuję, bo życie przecież należy do odważnych :)

      Usuń
  4. O dziękuje za taki post w sam raz dla mnie, czasami nie mogę odnaleźć niektórych odcinków danego serialu, może akurat na tych stronach będzie to możliwe. :)

    Pozdrawiam gorąco,
    unafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Seriale i niektóre filmy oglądam na Netflix :) Ale raczej rzadko, ponieważ nie jestem miłośniczką ekranu.
    Jednak już od dłuższego czasu jestem zakochana w anime, a oglądam je na Shinden, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad obejrzeniem choć raz anime, nie wiem czemu, ale mnie to ciekawi, więc skorzystam z twojej strony :)

      Usuń
  6. Ooo no to teraz mam uzupełnienie ShowMaxa, bo tam wiele filmów nie ma :) Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli używasz płatnych platform to bardziej polecam Netflixa od Showmaxa, ale fakt na tych stronach jest masa filmów :) Nie ma za co :*

      Usuń
  7. Świetny i oryginalny post. Jeśli zapamiętam te strony to poszukam na nich kilka starszych seriali. Jak "Sliders", czy coś w tym guście.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz to, czego szukasz :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  8. Świetny post bo sama ostatnio szukałam takich miejsc!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem przydatne strony, teraz jak nie będę mogła znaleźć strony do oglądania. Zajrzę tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że w razie czego będziesz miała gdzie wejść :)

      Usuń
  10. Dzięki tym propozycjom w końcu mogę obejrzeć kilka filmów, których przez długi czas nie mogłam znaleźć <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za pokazanie tych stron, teraz wiem gdzie szukać, pozdrawiam, Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, mam nadzieję, że znajdziesz tam coś dla siebie :)

      Pozdrawiam ciepło,
      Sara

      Usuń
  12. O wielu z nich nawet nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę wzięłam z grup na fb, wiele można tam znaleźć :D

      Usuń
  13. Super post, o kilku nawet nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post dla kinomaniaków ;) ja niestety do nich nie należę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nie szkodzi, każdy ma inne zainteresowania :)

      Usuń
  15. O może któreś się przydadzą :D Ja póki co jestem uzależniona od netflixa :D
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, kiedyś ci minie xd (wątpię w to, dalej nałogowo na nim oglądam)

      Usuń
  16. To ja zaś tylko netflix i kino ;d chyba legalna kultura czy coś tam można tak to określić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też korzystam z Netflixa, swojego czasu byłam uzależniona :D Ale wiesz, też sobie oglądam tu :D

      Usuń
  17. Zdarza mi się obejrzeć film nielegalnie, ale wydaje mi się, że nie ma się co tym chwalić tego typu postami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo są to strony oryginalne, to że na poziomie podstawowym się nie płaci i ogląda z reklamami nie znaczy, że coś jest nielegalne :)

      Usuń
    2. Zapomniałam jeszcze dodać, że nie tylko hostuja z innych stron, na których użytkownik ma prawa autorskie do tego czy innego filmu, więc jest to w pełni legalne :)

      Usuń
    3. W tym roku Trybunał Europejski wprowadził zmiany co do legalności filmów, które są m.in. na tego typu stronach i niestety możesz ponieść konsekwencje nielegalnego oglądania. Wątpię, że te strony hostują filmy legalnych właścicieli praw autorskich, bo wtedy na pewno musiałabyś płacić. Nikt nie daje nic za darmo

      Usuń
    4. Może masz rację, nie śledzę tego, wiem tylko, że zapewniają nas na tej stronie, a reklamy są ponoć płatne więc nie wiem, napisałam tylko to co widziałam

      Usuń
    5. Jeżeli nie oglądacie filmu na zakupionej płycie dvd, blueray lub w kinie to oglądacie go nielegalnie. Nie wiedziałam, że nie należy to do podstawowej wiedzy. Dokładnie tak jak pisze Zielona Małpa...

      Usuń
    6. No i oczywiście portale typu Showmax czy Netflix, które mają prawa autorskie do wszystkich produkcji.

      Usuń
    7. Na Netflixie, Showmaxie lub na podobnych platformach możesz obejrzeć filmy lub seriale za niewielką opłatą, Corvus Lupus :) Ale Zielona Małpa ma rację — nikt nic nie daje za darmo. Zwłaszcza nikt nie wypuszcza legalnie do Internetu filmów, które miały swoją premierę zaledwie kilka dni temu.

      Usuń
    8. Uznam, że Pani w pewnym momencie nie próbowała mnie obrazić. Nie jestem głupia i zrozumiałam swój błąd. Co do Netfilxa i Showmaxa to również z tego korzystam. Ponownie napiszę, że powiedziałam to co napisano na stronie i to fakt, że te premierowe mogą być nielegalne, aczkolwiek czy dopóki ich nie kopiuje nie jest to legalne? Przeczytałam tylko parę artykułów, bo przyznaję zaciekawił mnie ten temat i wszystkie mówią coś innego. Posta nie zdejme, ponieważ reklama to raczej nie jest coś nielegalnego, a przynajmniej tak mi się wydaje, bo tak jak powiedziała Pani Ewelina nie mam nawet podstawowej wiedzy.

      Usuń
  18. Że też wcześniej nie trafiłam dziś na tego posta, może bym nie straciła aż 10 minut na odszukanie strony, gdzie mogłabym obejrzeć swój serial. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten sam problem, ale odkąd je mam to problem został rozwiązany :)

      Usuń
  19. Świetny post! Dziękuję bardzo! Od razu dodałam kilka stronek do zakładek, na bank się przydadzą! :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zostawiasz po sobie niezmywalny ślad i przy okazji motywujesz do działania. Zostaw w komentarzu adres swojego bloga, na pewno odpowiem :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©Sara Kałecka